dimarts, 17 de novembre del 2009

anatomía de un instante

a mi d'en cercas m'agraden les novel·les. no li llegeixo els articles, i dubto molt que m'agradi sentir-lo parlar. ara, com a novel·lista, és un mestre. soldados de salamina ja em va deixar mig grogui, per estar ben construïda, per la bona història que explicava, perquè aquest home escriu com els àngels, perquè relata, com poca gent ho ha fet, una part de la història d'aquest racó de món.
anatomía de un instante construeix el relat del 23f: dels seus protagonistes, de les seves causes, de les seves conseqüències. com diu cercas, anatomía... és la narració d'un instant. la crònica dels fets de l'intent de cop d'estat del vint-i-tres de febrer de mil nou-cents vuitanta-u, que esdevé novel·la per mèrits de l'autor però també dels fets, l'escenari i els protagonistes.
molt ben documentada, ens ofereix una visió madura de la transició i ens dóna, com el millor dels historiadors, una nova manera de veure i entendre un fet històric.
si vaig regalar molts soldados..., ara estic ben segura que regalaré moltes anatomías.

1 comentari:

anun ha dit...

Recomanació apuntada:

http://garnatxagrupdelectura.blogspot.com/2009/11/recomanacio-anatomia-de-un-instante-den.html

Petons