divendres, 23 d’abril del 2010

bona diada, catalanets!

com que la gordita torna a estar malalta, avui passa el matí amb la iaia de barcelona. així, al migdia, podrà viure la seva primera diada al cap-i-casal.
agafo, com fa uns anys, la línia vermella a sagrera i baixo a catalunya. tot fa olor de roses. a aquestes hores, les parades ja són ben plenes de llibres.
la gent, activada com per un mecanisme màgic, tan màgic com sant jordi, ja duu roses, llibres, i un mig somriure que vol dir:
avui és la diada, avui em sento orgullosa de ser catalana, de fer una festa que no existeix enlloc del món.
avui li explico a tothom que estic enamorada, que tinc papallones a la panxa, que em regalaran roses, que regalaré llibres.
avui comença oficialment la primavera, em posaré sandàlies i no me les treuré fins la mercè.
avui és el millor dia per ser a barcelona.
avui és el millor dia de l'any.