divendres, 22 de febrer del 2013

focalitzar

l'altre dia vaig fer l'examen més estrany de la meva vida.
convocada pel coordinador acadèmic del màster que estic estudiant, mentre parlàvem i de la manera més fluïda, estava rebent un testimoni que, després vaig saber, només es passa a uns poc escollits de cada promoció. ets una bona directiva, em va dir. i amb els anys encara ho seràs més, em va assegurar. però has de concentrar-te en una cosa, has de focalitzar. no ho pots fer tot. quan tries, ets la millor. però tria una cosa, perquè, per molt que t'interessi saber-ho tot, t'has de concentrar.
doncs això. aquí estic, intentant no dispersar-me i fent la llista de deures de la setmana:
acabar un article per una revista;
fer el proper exàmen del màster;
acabar-me els dos llibres que he començat;
i, sobretot sobretot, després de mesos de crisi, prendre consciència que jo sé fer planificació estratègica, dirigir equips, motivar la gent. i que m'agrada.