dimecres, 15 de febrer del 2012

un marketing que triomfa

en la meva qualitat de regidora de cultura, rebo sovint propostes d'empreses que ens ofereixen els seus serveis. oferta que sovint va acompanyada d'un pressupost, és clar. obvio explicar que, en la nostra situació pressupostària, poques vegades encarreguem serveis nous i que, quan ho fem, no provenen d'empreses de cosins o familiars, i que complim amb els requisists administratius de l'oferta i la contractació pública.
el que m'ha portat esperitada a escriure un post és aquest correu, que vaig rebre fa uns dies:
HOLA BUENOS DIAS XXX,SOY XXX DE XXX, SOY LA DIRECTORA DE ESTA EMPRESA , ME HA COMENTADO XXX QUE TE HA MANDADO UNOS IMEILS Y QUE NO ENTIENDE LO QUE QUIERES DECIR CON QUE TE MANDEMOS UN DOSIER.AHORA ACABO DE HABLAR CON XXX PARA QUE ME PASARA CONTIGO Y ME HA DICHO QUE A LO MEJOR TE REFERIAS A UN CATALOGO DE PELICULAS, SI ES ASI , TENEMOS PELICULAS DE TODAS MANERAS , DE AUTOR ,ESTRENOS ACTUALES CINE INFANTIL , LO QUE QUERAIS , POR ESO NOSOTROS LO QUE QUEREMOS ES TENER UNA REUNION CONTIGO Y ASI SOLUCIONAR CUALQUIER PREGUNTA ,TANTO POR UN LADO COMO POR EL OTRO, ASI LO HACEMOS CON LOS AYUNTAMIENTOS DE OTROS PUEBLOS .ESPERAMOS QUE NOS LLAMES PRONTO Y PODER HACER CINE CON VOSOTROS TAMBIEN .GRACIAS Y UN SALUDO
com pot ser que una empresa que no entèn què vol dir dossier o projecte -per no comentar la seva peculiar relació amb l'ortografia- vulgui vendre un producte o oferir un servei?